Нетфликс најави зголемување на цената за своите услуги во 2020 година, и најверојатно цените на пакетите на Нетфликс ќе продолжат да растат а тоа нема да доведе до губење на значителен број корисници. Имено, Нетфликс доживеа огромен раст на почетокот на пандемијата и доби 16 милиони нови претплатници во првиот квартал, а овој раст подоцна, очекувано, забави.
Едно е сигурно - секој сопственик на бизнис може да научи многу од оваа денешна водечка компанија во светот, создадена во 1997 година кога го промовираше концептот за изнајмување ДВД -а преку е -пошта.
Адаптирањето и следењето на трендовите е клучот за опстанок
Нетфликс, како што рековме, го започна бизнисот со сосема поинаква бизнис идеја од онаа на која се потпира денес. Ова се случи во време кога ДВД -то имаше потенцијал и беше широко распространето. Компанијата се држеше до овие идеи се додека не беше утврдено дека новата достапност, зголемената брзина на интернет и популарноста на стриминг услугите како YouTube може да се искористат и да постигнат далеку подобри резултати. Првиот извршен директор на компанијата дури беше подготвен да се откаже од титулата бидејќи му беше јасно дека нема доволно силна визија за да го води Нетфликс напред.
Препознавањето на грешките е неопходен дел од напредувањето
Ако компанијата донесе погрешна одлука, ќе го признае пропустот и ќе продолжи понатаму. Ова не значи дека таа никогаш повеќе не згрешила, туку дека е подготвена да го слуша мислењето на корисниците и да прифати критики. Добар пример е идејата што ја имаа во еден момент, а тоа е да ја одделат услугата за стриминг од услугата за испраќање ДВД -а, на која претплатниците не реагираа добро. Нетфликс го направи најпаметното нешто што можеше - се откажа од својата идеја пред да се соочи со потенцијална непотребна загуба.
Прилагодувањето според потребите на корисникот никогаш не завршува
Она на што компанијата работи со години е развој на алгоритам кој ќе го следи вкусот на корисниците и врз основа на кој гледачите ќе добијат дополнителни препораки. Како што растеше базата на податоци, така се зголемуваше можноста корисниците да го добијат токму она што им се допаѓа и, според тоа, да трошат повеќе време одземајќи содржина во количини што самите ги одредуваат.
Довербата во соработниците е неопходен дел од партнерството
Содржината што ја нуди Netflix е исклучително разновидна. Сепак, она што е особено интересно се оригиналните филмови и серии каде што можете да видите колку слобода добиваат креаторите кои соработуваат со компанијата. На овој начин, се создава нешто за сечиј вкус, што се чини дека е основната деловна идеја.
Излегувањето од зоната на удобност доведува до неочекуван успех
Компанијата првично беше фокусирана на американскиот пазар. Сепак, денес повеќето корисници на Netflix се од други земји и се очекува овој тренд да продолжи. За да ги задржи овие корисници и да стекне нови, Netflix исто така понуди содржина од тие средини. На пример, азискиот пазар (освен Кина) има огромен потенцијал, и заедно со напливот на корисници од, на пример, Јужна Кореја и Јапонија, нивните достигнувања пристигнаа на платформата.
Комуникацијата на социјалните мрежи создава лојални обожаватели
Нетфликс има особено интересна и свежа комуникација на социјалните медиуми. Земете го неговиот Инстаграм на пример. Содржините што ги нуди на својата платформа и се промовираат на Инстаграм се одлични, со задолжителни коментари, кои често се пишуваат во прво лице еднина и без прекумерно почитување на интерпункциските правила.
Можете да ја изненадите конкуренцијата само ако не се ограничите
Она што го покажа Нетфликс е дека неговата примарна цел е растот, додека сé друго може да се промени. Клучот не е да се ограничувате - можете да ги создадете многу, без да го изгубите од вид она што го сакате.