Го гледате вашето омилено чоколадо, или сос од тестенини што се продава во супермаркет, трчајте до продавница да го купите што е можно поскоро и ве пречекува непријатно изненадување бидејќи чоколадото се наплатува по редовна цена.
Ова е вообичаен трик што го користат одредени супермаркети, а потрошувачот има право да пријави нефер практики. Кога точно започнува да важи попустот на производот и дали може да се дозволи да поминат изговорите на благајната „не успеавме да ја внесеме цената“, „системот го занемари намалувањето“ итн.?
- Големите пазари објавуваат каталози, на пример „промоции за викенд“, „неделна“ или „месечна препорака“, каде што производите се каталогизирани со попуст. Тој попуст на каталогот треба да се примени на денот кога е внесен во каталогот.
Меѓутоа, ако цената не е иста на полицата и во каталогот, потрошувачот може да се обрати само до пазарна инспекција бидејќи таа ситуација се толкува како нефер трговска практика.
Меѓутоа, ако има една намалена цена на полицата, а на каса ви велат дека тоа не е намалена цена, туку редовна цена, во тој случај тие се должни да ви наплатат по намалената цена на полицата. Поточно, трговците се должни да го наплатуваат производот по цена на полицата.
Имате право да купувате по цената што сте ја виделе
- Трговецот е должен да ја посочи продажната, односно единечната цена на стоките или услугите на недвосмислен, читлив и лесно забележлив начин, во согласност со прописите што ја регулираат трговијата. Ваквите ситуации најчесто се случуваат во продавниците за храна поради големиот број на артикли и честите промени на цените поради промоции или продажба.
Неопходно е да контактирате со менаџерот во продажниот објект со барање да ја вратите разликата во пари. Доколку случајот не се реши на овој начин, потрошувачот има право да го пријави проблемот на пазарна инспекција.