Извршниот директор на Фолксваген, Херберт Дис, на состанокот на надзорниот одбор во септември рече дека компанијата може да загуби 30.000 работни места доколку пребавно се префрли на електрични возила (ЕВ), изјавија во средата два извори запознаени со прашањето.
Конкуренцијата од новите учесници на германскиот пазар, како што е Тесла, ја принуди компанијата да ја забрза својата трансформација, им рече Дис на присутните.
Портпаролот на компанијата ја потврди позицијата на Дис дека присуството на Тесла и другите во Германија ја зголеми итноста за префрлување на електрични возила, но негираше дека се направени конкретни пресметки за тоа колку работни места може да се загубат во тој процес.
„Нема сомнение дека треба да ја разгледаме конкурентноста на нашата фабрика во Волфсбург во позадина на новите учесници на пазарот“, рече портпаролот на Фолксваген, Мајкл Манске, посочувајќи на Тесла и новите кинески производители на автомобили што влегуваат во Европа.
„Тесла поставува нови стандарди за перформанси и обем во Грунхајде“, рече тој, мислејќи на фабриката на Тесла во близина на Берлин, која ќе произведува 5.000 до 10.000 автомобили неделно со максимален капацитет – повеќе од двојно од вкупниот број електрични автомобили, произведени во Германија во 2020 година
„Во моментов се води дебата и веќе има многу добри идеи. Нема конкретни сценарија“, рече Манске.
Изјавата на Дис првпат ја објави весникот „Ханделсблат“.
Портпаролот на Работниот совет на Фолксваген рече дека иако не коментираат дали Дис ги кажал овие забелешки, „намалувањето на 30.000 работни места е апсурдно и неоправдано“.
Друг портпарол на синдикатот од регионот Долна Саксонија, вториот по големина акционер на Фолксваген, рече дека за такви технолошки вишоци „не може да стане збор“.
Електричните автомобили имаат многу помалку делови од автомобил со мотор со внатрешно согорување и затоа бараат помалку работници во производството. Се проценува дека 100.000 работни места во германската автомобилска индустрија би можеле да бидат изгубени до 2025 година како резултат на електрификација.
Фабриката на Фолксваген во Волфсбург, најголема во светот со повеќе од 50.000 вработени, во моментов не произведува електрични автомобили, но компанијата планира да произведе електричен седан таму од 2026 година според планот наречен „Project Trinity“.
Претходно, Дис изјави дека Тесла ќе ја поттикне конкуренцијата во Германија.
Германскиот автомобилски гигант, исто така, размислува да го наведе својот бизнис за полнење автомобил и енергија, како дополнување на постојните планови за ИПО за својата поделба за батерии, изјави главниот директор за технологија Томас Шмал за Manager Magazin во интервју, објавено во средата.
Шмал рече дека се уште ништо не е одлучено и најверојатно ќе поминат две години пред новите компании да бидат формирани и подготвени за берзата.