Новината доаѓа откако компанијата неодамна ја отфрли опцијата „swipe-up“ и ја замени со стикер за линк. И претходната, како и новата опција досега беа ограничени на бизниси и креатори со над 10.000 следбеници.
Компанијата вели дека споделувањето линкови е корисно на многу начини за профили од сите големини и типови, па затоа го проширува пристапот за да им овозможи на сите да споделуваат што сакаат во нивните сториња. Во минатото, споделувањето линкови во голема мера се користеше од креаторите и бизнисите за да ги насочат своите гледачи на веб-локација за да дознаат повеќе за некој производ, да прочитаат статија, да се регистрираат за услуга и многу повеќе.
„Ја донесовме оваа одлука врз основа на повратните информации што ги слушнавме од заедницата за тоа колку би било влијателно за креаторите и бизнисите од сите големини да имаат корист од споделувањето линкови за да растат на ист начин како што тоа го прават поголемите профили“, се вели во соопштението на Инстаграм.
Инстаграм претходно забележа дека одлуката за проширување на пристапот до Link Sticker до сите мора да се донесе внимателно, бидејќи тоа може да влијае на интегритетот и безбедноста на апликацијата.
На пример, ако стикерот за линкови се користи од лоши корисници, би можел да се користи за ширење дезинформации или објавување спам. Од компанијата напоменуваат дека профилите што споделуваат дезинформации и говор на омраза ќе бидат блокирани од користење налепници за врски.