Како што се приближуваме кон крајот на 2021-ва година, сметките полека се намалуваат и оваа година се креираат списоци со најважните теми во ИТ индустријата.
„SensorTower“ ја објави својата годишна анализа, која покажува колку корисниците потрошиле на мобилни апликации.
Извештајот покажува јасна слика – корисниците на „Android“ и „iOS“ потрошиле многу повеќе пари на апликации оваа година отколку во 2020-та година.
Вкупно 133 милијарди долари беа потрошени за мобилни апликации во 2021-ва година, околу 20% повеќе од она што беше потрошено во 2020-та година (околу 111,1 милијарди долари).
Податоците за трошењето на апликациите се засноваат на проектираните трошоци помеѓу 1-ви јануари и 31-ви декември 2021-ва година.
Продавницата за апликации на „Apple“ сè уште има најголем дел од оваа потрошувачка, при што корисниците потрошиле 85,1 милијарди долари (17,7 отсто повеќе од минатата година) во оваа продавница.
Кога станува збор за „Google Play Store“, оваа продавница заработила 47,9 милијарди долари од купување апликации во текот на изминатата година (23,5 отсто повеќе отколку во истиот период минатата година).
Во моментов, „App Store“ генерира 1,8 пати повеќе приходи од „Play Store“, и покрај тоа што „Google Play“ има инсталирани 11,3 милијарди апликации, додека „App Store“ има само 32,3 милијарди инсталирани.
Најсимнувана апликација е „TikTok“, а потоа следат „Facebook“, „Instagram“, „WhatsApp“, „Facebook Messenger“, како и „Telegram“, „Snapchat“, „Zoom“, „CapCut“ и „Spotify“.