Белгија го зголеми даночниот поттик за патување до работа на 0,25 евра по километар
Сè повеќе земји им плаќаат на своите граѓани да одат на работа со велосипед, нудејќи им за возврат зголемен дел од платата што не се оданочува. Ова е практика која веќе ја спроведуваат владите на различни земји како Холандија, Белгија, Велика Британија, Данска или Германија.
Во многу случаи, урбаните рути кои ги поминува едно лице зад воланот на возило може лесно да се поминат и со велосипед, што во градовите со комплициран терен може да се реши со велосипед со електрична помош. Оваа практика, која стана сè попопуларна со пандемијата, во некои земји е наградена со економски стимулации.
Практиката за плаќање на оние вработени кои одат на работа со велосипед е започната во 2014 година од неколку европски влади со цел да се намали загадувањето на воздухот, потрошувачката на гориво и да се подобри здравјето на луѓето. Повеќето програми што ги поставуваат владите имаат форма на даночно поттикнување, додавајќи дополнителен износ на платата која добива во форма на месечен дел што не се оданочува. Овие програми се покажале како успешни и продолжуваат да растат со текот на годините.
Белгија го зголемила даночниот поттик за патување до работа на 0,25 евра по километар. Така, 10-километарски пат до работа може да значи дополнителен приход од 1.200 евра годишно без даноци. Награда која не вклучува здравствени придобивки. Но, Белгија не е единствената што ја нуди оваа погодност за патување до работа со велосипед.
Холандија нуди речиси слична програма, според Светскиот економски форум, а Велика Британија оди малку подалеку. Британските велосипедисти кои ги користат своите велосипеди на пат до работа добиваат 0,23 евра по километар, на што се додава на стимулативната програма за изнајмување велосипед со можност за купување и попуст на облека и додатоци за велосипедизам. Во случајот на Луксембург, даночното поттикнување е околу 300 евра за купување електричен велосипед за да одите на работа.