Со цел автомобилите да ја задржат својата функционалност и да бидат безбедни, професионалците имаат неколку совети за да го осигураат тоа.
Темелно чистење
Темелното миење на автомобилоте е првото и веројатно наједноставното нешто што треба да се направи по зимскиот период, но тоа не се однесува само на надворешноста и внатрешноста, туку и на шасијата. Иако шасијата е тешко да се види и да се провери додека возилото е на земја, тука се задржува најголемиот дел од солта и штетните зимски елементи. Затоа, потребно е возилото да се измие и исчисти што е можно потемелно за да се спречи рѓосување и дополнително таложење на несакана нечистотија.
Зимскиот комплет гуми дефинитивно треба да се отстрани од возилото за потоплите временски услови дополнително да не ги уништат. По отстранувањето, се препорачува да се обележат позициите во кои биле за да може да се заменат следната зима, односно да се стави предниот сет назад и обратно, бидејќи предниот сет побрзо се троши, а со менувањето на нивните позиции ќе се обезбеди рамномерно абење на гумите.
Правилно складираните гуми не ги губат своите карактеристики, така што нивниот век на траење ќе биде подолг. Пред да ги складирате гумите, исчистете ги од нечистотија и отстранете ги камењата и сличните предмети што може да ги оштетат или да влијаат на обликот на површината.
Чувајте ги гумите на темно, суво и ладно место (не, на пример, каде што стои котелот за парно греење) бидејќи изложувањето на дневна светлина, а особено на УВ зраци (повеќе отколку што е потребно за време на работата), е многу штетно. Контактот со масла, лубриканти, лакови и горива исто така ги оштетува гумите.
Гуми со фелни
Ако ги чувате гумите со фелни, намалете го воздушниот притисок пред складирањето, но не ги празнете целосно. Не чувајте ги гумите со фелни во исправена положба, туку закачете ги на носачи за да ја преживеат зимата без оптоварување. Ако не можете да ги обесите гумите со фелни, наредете ги една врз друга, но така што висината на наредените гуми да не надминува 1,5 метри. Добро е еднаш месечно да се преуредуваат за да не биде една постојано на дното.
Гуми без фелни
Чувајте ги гумите што сте ги извадиле од тркалата паралелно во исправена положба, оставајќи малку простор меѓу нив. Се препорачува да ги свртите на секои четири недели за да не се деформира гумата.
Иако на некого тоа им изгледа како „ситница“, бришачите се исклучително важни бидејќи обезбедуваат соодветна видливост преку шофершајбната. Бришачите страдаат и во текот на зимата, па најдобро е да ги менувате секоја година. Потрошените бришачи нема да можат соодветно да ги отстранат дождот и нечистотијата од шофершајбната. со што ќе се намали видливоста а со тоа и безбедноста во сообраќајот.
Проверете го акумулаторот по зимата, бидејќи тој е една од компонентите што особено трпи и трпи во текот на зимата. Ниските температури го празнат побрзо, па затоа треба да се провери и да се замени доколку е потребно. Просечно, акумулаторот се менува на четири години.
Не заборавајте да ја проверите состојбата на течностите во автомобилот. Течноста за бришачите брзо се испушта и треба повторно да се наполни.
Моторното масло исто така треба редовно да се проверува бидејќи го штити моторот од абење и дефект, па затоа е од клучно значење редовно да го менувате и да го одржувате на соодветно ниво за да продолжат да функционираат оптимално сите негови делови.
Подеднакво важно е и маслото за сопирачките, кое го пренесува притисокот на стапалото на педалата, а потоа и на системот за сопирање. Ако недостасува масло за сопирачките, ќе биде потребно повеќе време и напор за да се запре возилото. Неисправноста на системот за сопирање е катастрофа во најавата, па затоа е важно да се обезбеди исправност на сите негови елементи.
Кога станува збор за моторот, дефинитивно е неопходно да се прегледаат ремените, цревата и филтрите за воздух. Ако ремените или цревата се испукани или оштетени на кој било начин. мора да ги замените бидејќи во спротивно штетата и трошоците би можеле да бидат многу поголеми.
Филтрите за воздух мора да бидат чисти, а клима уредот исправен и наполнет за да биде подготвен за високи летни температури.
извор: kajgana.com