РАНГИРАЊЕТО НА СВЕТСКАТА ТУРИСТИЧКА ОРГАНИЗАЦИЈА КАКО ПОВОД
И покрај пандемијата, минатата година македонскиот туризам достигнал одлични резултати. Според податоците на Светската туристичка организација, земјава регистрирала раст на туристички пристигнувања од 139 отсто, со што се најде на петтото место во светот, како дестинација со најголем раст на странските туристи. Меѓу петте земји со најголем раст на туристи се и Црна Гора, Кипар, Малдиви и БиХ. Ова неодамна го посочи првиот човек на Агенцијата за промоција и поддршка на туризмот (АППТ), Љупчо Јаневски, кој додаде дека минатата година сме ја завршиле со одлични бројки.
– Во периодот јануари – декември бројот на туристите е зголемен за 50,3 отсто во однос на истиот период претходната година. Кај домашните туристи има зголемување за 16,9 отсто, а кај странските за 148,7 проценти. Бројот на ноќевањата е зголемен за 36,3 отсто, и тоа кај домашните туристи за 13,7, а кај странските за 165,1 проценти – кажа директорот и објасни дека најголем дел туристи што ја посетиле нашата земја се од Србија, Турција, Полска, Албанија и Косово. Тој очекува и оваа година да се постигнат позитивни резултати и смета дека годинава ќе ја завршиме со 2,5 милиони ноќевања и ќе оствариме над 400 милиони долари прилив.
Колку и каква улога во привлекувањето на туристите играат рекламите, кои се забележува дека во овој период добиваат замав, освоено пред празниците и пред летната сезона. Сѐ почести се рекламите со кои се промовираат неколкудневни патувања, празнични патувања и понуди за рани резервации за летните одмори. Упатените потенцираат дека туризмот како индустрија мора да ги следи новините и истовремено да ги искористи на најдобар начин. Колку рекламите може да помогнат во промоција на нашата земја и на тој начин да се привлечат повеќе посетители во Македонија?
– Туризмот е индустрија што постојано се менува, со нови начини за привлекување клиенти, кои постојано се појавуваат. Конкуренцијата е висока во овој сектор, при што секој бизнис се стреми да продолжи со најновите маркетинг-трендови. Социјалните медиуми го променија секој аспект од нашите животи, вклучувајќи го и начинот на кој консумираме. Овие случувања значително се одразија на бизнисите, главно преку овозможување нови маркетинг-стратегии. Туризмот, како еден од најживописните сектори на глобалната економија, несомнено е дел од сето ова. Спојувањето на социјалните медиуми и туристичкиот маркетинг ќе доведе до одлични резултати за промоција на туризмот – вели Дончо Нацев, сопственик на туристичката агенција „Арбо травел“, која нуди патувања и во странство за домашните туристи, но и дојдовен туризам, или понуди за странски туристи што ја посетуваат Македонија.
Нацев посочува дека социјалните медиуми ги трансформираа начините за градење доверлив бренд и дополнува оти за туристичката индустрија заврши ерата на брошури и билборди.
Целиот текст е на novamakedonija.com.mk