Абу Даби и Дубаи остануваат двата водечки града во однос на условите за живот на Блискиот Исток, благодарение на масовната вакцинација против пандемијата на корона вирусот, што ги направи најбезбедните градови во регионот и првите што закрепнаа од пандемијата.
Абу Даби со 77 поени и Дубаи со 76,8 поени се на првото и второто место на рангирањето на Economist Intelligence Unit (EIU), подружница на британската издавачка куќа Економист.
Кампањата за вакцинација ѝ помогна на земјата „да избегне целосно исклучување во 2021 година и, до сега, во 2022 година“.
– Абу Даби и Дубаи главно останаа отворени за бизнис од првиот бран на 2020 година. Нивното релативно брзо закрепнување е една од причините зошто градовите се на прво и на второ место – според EIU.
Во јуни, ОАЕ ја завршија вакцинацијата на сите целни групи против Ковид-19.
Дубаи беше меѓу првите големи градови низ светот што повторно се отворија по пандемијата. Строгите политики што ги спроведуваат властите помогнаа да се запре пандемијата и порано да се отвори градот за бизниси.
Како резултат на силната доверба, аеродромот во Дубаи прими 7,12 милиони патници, додека патничкиот сообраќај на аеродромот во Абу Даби надмина 6,3 милиони во периодот јануари-јуни.
Што е со Европа?
Европа се соочува со повеќегодишен шок за животниот стандард, пишува Вашингтон пост.
Големи тензии се чувствуваат во земји како Шпанија, Италија, Франција и особено Германија.
Европејците ќе мора да се борат со помалку енергија, помалку производство, помалку расположлив приход, повисока инфлација и повисоки увозни трошоци.
Економистите од Deutsche Bank AG и Barclays Plc прогнозираат економска контракција на еврозоната од 2,2 и 1,1 отсто следната година.
Затоа некои европски компании сега сонуваат за американскиот квалитет на живот, пишува Вашингтон пост.
Стабилните цени на бензинот во САД и владината поддршка за производителите ги наведоа компаниите како Volkswagen AG да го префрлат производството на нивна почва, додека Tesla Inc. ги паузира германските инвестициски планови.
Како што се зголемуваат трошоците за енергија, една од 10 германски компании го затвора производството, покажува истражувањето на едно индустриско здружение.
Ова ќе се прошири низ синџирите на снабдување на трговските партнери внатре и надвор од Европа, вклучително и Кина – уште едно место каде што ЕУ ја намалува својата зависност.