Старбакс почна да ги пишува имињата на клиентите на шолјите во 2012 година за да создаде подобра лична врска со своите клиенти. Целта на практиката е да се развие поинтимна врска и да се нарача нивниот пијалок повеќе од класична распродажба. Имињата, исто така им помагаат на баристите да запомнат и сортираат нарачки и да ги спречат клиентите со слични нарачки да земат погрешна.
Она што ги нервира многумина кои пијат кафе во Старбакс е погрешното пишување на имињата, што е особено карактеристично за областите каде што се зборуваат странски јазици (за кои не важи „Пишувај како што зборуваш, читај како што е напишано“. Сепак, интересно е што има причина за тоа.
Ова, верувале или не, се прави за луѓето да можат да се фотографираат и да ги објавуваат на социјалните мрежи, што некои го толкуваат како начин за дополнително рекламирање на компанијата преку социјалните мрежи.
Кога Старбакс почна да пишува имиња на чашите за кафе?
Иако повеќето луѓе претпоставуваат дека Старбакс секогаш ги пишувал имињата на клиентите на нивните нарачки за пијалоци, компанијата, основана во 1971 година, всушност започнала да го прави тоа дури во март 2012 година.
Како дел од „Иницијативата за име“ во 2012 година, баристите на Старбакс почнаа да носат значки со своите имиња.
Но, што го натера Старбакс, компанија која до тој момент правеше кафе повеќе од 40 години, да почне да ги прави овие работи?
Ако поставите едноставно прашање зошто Starbucks го пишува вашето име на шолја кафе, ќе добиете едноставен одговор: да создадете подобро искуство за клиентите.
Старбакс и искуството на клиентите
Има многу кафулиња, а многу од нив прават и добро кафе. Токму поради ова Старбакс се обидува да се разликува од останатите обезбедувајќи најдобро можно искуство за клиентите.
Дејл Карнеги, авторот на познатата книга „Како да стекнете пријатели и да влијаете врз луѓето“, зборувајќи за тоа како повикувањето некого по име може да помогне да се воспостави врска со нив, вели дека:
„Името на една личност за него/неа е најслаткиот и најважниот звук на кој било јазик“.
Поблиска врска
Иако можеби не изгледа како голема работа, кога го знаете името на личноста која ви го послужува првото утринско кафе, на пример, а тие го знаат вашето, тоа создава поблиска врска помеѓу вас и кафулето.
Старбакс и практичност
Друга причина зошто Старбакс го пишува вашето име на чашата е затоа што тоа им помага на баристите да не ги мешаат нарачките.
Практично решение за ова е бариста кој ќе го напише вашето име на шолја кафе, за да нема забуни.
Колку помалку клиенти земаат погрешна нарачка, толку подобро за Старбакс, бидејќи секоја погрешна нарачка тие ќе треба да ја повторат и повторно да ја направат.
Старбакс е општо познат по кавалитетното кафе што го продаваат низ целиот свет. Но, очигледно, тие се познати меѓу другото и по ставање голем акцент на корисничкото искуство.
Колку е важно да се користи личното име говори и фактот што Starbucks со намера да ја воведе оваа промена успеа да ја подигне својата компанија на повисоко ниво на деловно работење, а кон тоа треба да се стреми секоја компанија.