Брзиот развој на технологијата ги натера сите сектори, дури и оние кои се сметаат за поконзервативни, да работат брзо на иновации и развој на иновативни технички решенија. Една од таквите индустрии е енергетскиот сектор, кој многу брзо ги прифати правилата за дигитална трансформација и почна да ги користи сите предности што ги нуди дигитализацијата во подобрување на деловните процеси.
Кога зборуваме за бизнисот на нафтената индустрија, дигиталните алатки за многу краток временски период станаа средство за постигнување стратешки цели, што резултираше со зајакнување на деловната ефикасност, подобрување на безбедноста на процесите и подобрување на корисничкото искуство. Така, се повеќе се потпираме на дигитални услуги, чиј фокус е заштеда на време, едноставност, но и практичност при секое купување. Токму поради оваа причина нафтените компании посветуваат посебно внимание на дигитализацијата на малопродажниот сегмент преку сеопфатно подобрување на комуникацијата со потрошувачите, што подразбира примена на иновативни решенија кои ќе ги задоволат потребите на најпребирливите корисници.
Дигитализацијата на услугите на клиентите успешно зема замав кога е во прашање домашната нафтена индустрија, а меѓу многуте иновации што ги воведе НИС, посебно место заземаат потрошувачите.
До полн резервоар само со неколку „кликови“. Што точно е Drive.Go и како функционира?
Станува збор за мобилна апликација која дава можност за плаќање гориво на самата пумпа, без одење на каса, а е достапна на бензинските пумпи НИС Петрол и ГАЗПРОМ низ Србија. Воведена во услови на пандемијата, оваа услуга брзо го освои домашниот пазар и го продолжува својот растечки тренд, бидејќи ги исполнува сите барања на современиот потрошувач - практична е, ефикасна, а неговата употреба е безбедна. Со Drive.Go, доволни се само неколку „кликови“ на телефонот за да се заврши процесот на полнење и плаќање гориво и без потреба да се влезе во малопродажба.
Користењето на мобилната апликација Drive.Go е многу едноставно – потребно е само да ја активирате апликацијата на мобилниот уред и потоа да го наполните резервоарот на автомобилот со гориво. Скенирањето на QR-кодот, кој се наоѓа на бензинската пумпа и е неопходен за плаќање гориво, може да се направи пред или по полнењето. Потоа треба да кликнете на опцијата „плати“ во мобилната апликација, со што се комплетира процесот на купување и плаќање. При регистрација на сметка при првото користење потребно е да се внесат податоците од банкарската картичка кои ќе се користат за плаќање. По тој повод е регистрирана и програмската картичка за лојалност „Со нас на пат“, која ќе овозможи собирање бонус поени при купување гориво преку апликацијата, исто како и при плаќање на каса.
Покрај можноста за плаќање гориво без одење на каса, мобилната апликација Drive.Go е збогатена и со дополнителни функционалности, како прикажување на мапа со чија помош можете да стигнете до најблиската бензинска пумпа. Врз основа на моменталната локација, апликацијата ја одредува рутата и води до бензинска пумпа каде што може да се полни гориво.
Дополнително, апликацијата овозможува увид во сите дополнителни информации за работното време, видовите на гориво и достапните услуги на посакуваните бензински пумпи на НИС.
Исто така, овозможена е нова функционалност за сите потрошувачи кои треба да ги оправдаат патните трошоци - можност за испраќање фактури на е-маил адреса, а се однесува на физички и правни лица.
Сите внесени податоци се целосно заштитени, што го прави купувањето гориво со помош на мобилната апликација Drive.Go целосно безбедно. Со други зборови, сите платежни трансакции и податоците за платежните картички се безбедни во текот на процесот на обработка на трансакциите.
Во НИС наведуваат дека дигитализацијата и воведувањето иновации во секојдневниот бизнис е она на што посветено работат, сé со цел да се заштеди време на потрошувачите и да им се понуди најквалитетна услуга. Досега се продадени речиси 13 милиони литри гориво со помош на мобилната апликација Drive.Go, што уште еднаш потврдува дека оваа иновативна услуга на НИС го освојува домашниот пазар.