Ако возите автомобил со рачен менувач, секогаш постои опасност од фатална грешка - да префрлите од, на пример, петта брзина во втора. Брзината на моторот нагло ќе се зголеми и, ако не реагирате на време, може да се појави исклучително скап дефект.
„Големиот број на вртежи на моторот надвор од максимално предвидениот број на вртежи може да резултираат со механичко оштетување на моторот, пред сѐ на разводниот механизам за отворање и затворање на вентилот.
Постарите мотори, кои имаат поголема пропусна моќност на компресија поради абење на клипните прстени, имаат тенденција при зголемен број на вртежи на моторот сами да го креваат маслото од резервоарот за масло преку отворот на моторот и да го испуштаат во вшмукувачката цевка, што резултира во неконтролирано самозапалување на маслото, а возачот веќе не е во можност да го регулира бројот на вртења што обично го надминува максималниот број на вртежи кои најчесто резултираат со механичко оштетување на моторот.
Некои производители имаат безбедносна блокада, односно можат електронски да го исклучат вбризгувањето со цел да спречат натамошно зголемување на брзината на моторот надвор од дозволената брзина на моторот.