Најскапиот автомобил продаден на аукција повеќе не е Ferrari туку Mercedes, кој смени сопственик за неверојатни 135 милиони евра.
Замислете аукција каде почетната понуда е 50 милиони евра. Што мислите дека се продава? Палата? Ремек-дело на Ван Гог? Фаберже јајце обложено со дијаманти?
Не, оваа бројка беше почетната понуда за 67-годишен Mercedes, кој, за да биде уште поинтересен, не седеше во музеј или гаража, туку се возеше многу. Првичната понуда беше далеку од крајната цена и стариот Mercedes на крајот беше продаден за неверојатни 135 милиони евра.
Погледнете ги 10-те најскапи автомобили продадени на аукција ширум светот минатата година:
- 10. Ferrari 375 America Vignale од 1954 (7 милиони евра)
- 9. Ferrari 500 TRC Spider од 1957 (7,23 милиони евра)
- 8. Hispano-Suiza H6C "Tulipwood" Torpedo од 1924 (8,58 милиони евра)
- 7. Ferrari 250 GT SWB Competizione од 1960 (8,77 милиони евра)
- 6. Mercedes-Benz 540 K Spezial од 1937 (9,15 милиони евра)
- 5. Bugatti Type 57SC Atalante од 1937 (9,6 милиони евра)
- 4. Talbot-Lago T150-C-SS Goutte d'Eau од 1937 (12,4 милиони евра)
- 3. Ferrari 2003-GA F1 болидот на Шумахер од 2003 (14,3 милиони евра)
- 2. Ferrari 410 Sport Spider од 1955 (20,34 милиони евра)
- 1. Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupe од 1955 (135 милиони евра)
Овој автомобил е толку редок и вреден што се мислеше дека Mercedes никогаш нема да го продаде. Сепак, не го чекаа долго богатиот муштерија.
Интересно е што автомобилот не стоеше под стаклено ѕвоно - Mercedes често го возеше на „Фестивалот на брзината во Гудвуд“ и на тркачката патека.
Автомобилот чинеше 135 милиони евра и е еден од двата прототипа развиени од шефот на тркачкиот тим на Mercedes, Руди Уленхаут, врз основа на моделот W196 Grand Prix со кој легендарниот Фанџо освои две светски првенства.
Беше планирано да се натпреварува на друмски трки како што е Carrera PanAmericana, но по катастрофата во Ле Ман во 1955 година и последователното повлекување на Mercedes од мотоспортот, ниту еден автомобил никогаш не се возел на трки.
Наместо тоа, Уленхаут го возел до работа секој ден.