Железницата Аматерасу нуди 30-минутно возење прикажувајќи знаменитости во префектурата Мијазаки, НО ТО НЕ Е СÉ!
Воз ќе работи на остатоци од јапонска супа. Резервите ги обезбедуваат од локалните ресторани. За да ја претвори масната супа во биодизел, компанијата го одвојува свинското месо од преостанатата супа од свински коски и потоа го рафинира со помош на специјален метод кој го избегнува стврднувањето. Но, таа може да се чува најмногу неколку месеци пред оксидацијата да почне да ја нарушува неговата ефикасност. Во јули минатата година се одржаа првите тест-возења. Биодизел горивото можеше да го напојува возот, кој се состоеше од два вагона и тежина до 60 патници дури и на угорница.
Тој шири арома во воздухот и помалку им штети на планинските предели и оризовите полиња низ кои минува.
Биодизелот се однесува на гориво за дизел-мотори направено од растително масло или животинска маст и нуди алтернатива на фосилните горива. Во региони како што се САД и Европа, биодизелот се произведува со растително масло од семе од репка, канола или соја, додека јапонската индустрија избегнува да се натпреварува со производителите на храна за ресурси и се насочува кон отпадно масло за јадење, па дури и остатоци од храна.