Цената на новите автомобили расте со години, делумно поради развојот на технологијата во нив, а делумно поради недостигот на делови во синџирите на снабдување ширум светот. Многумина се свртуваат кон половни автомобили, но ситуацијата на пазарот на половни автомобили не е ништо подобра.
Магазинот „Феникс“ издвои пет автомобили за возачи почетници кои може да се купат за 5.000 евра. AutoScout24 ги одреди моменталните просечни цени за нив за различни модели. Приближно, домашните купувачи со мал буџет можат да им веруваат на овие модели...
Пежо 207
Според бројот на прегледи на AutoScout24, 207 е најпопуларниот користен автомобил во овој сегмент. Наследникот на 206 е исто така одличен автомобил за луѓето кои штотуку почнуваат да возат. Причината за ова е солидна технологија, добро ниво на безбедност (пет ѕвезди на тестот за несреќа на Euro NCAP) и многу простор.
Најчести се дефектите на сопирачките, а може да се случи и моторот да изгуби масло. Опсегот на мотори е широк и се протега од 73 КС до 174 КС за бензински мотори и од 68 КС до 112 КС за дизел мотори. За просечна цена од 4.924 евра ќе добиете модел стар 13 години со околу 125.000 км.
Мерцедес А-класа
Понов Мерцедес е тешко да се најде за почетници возачи, но првата А-класа сè уште е на листата. Ова се должи на високиот квалитет, многу простор и лесни за маневрирање димензии. Всушност, А-класата отсекогаш била позитивна во TUV, така што големата километража со добро одржување не е пречка за купување.
AutoScout24 препорачува бензински мотори за луѓе кои ќе престојуваат на кратки релации, додека за подолги тури дизел мотор, а за просечна цена од 4.679 евра добивате А150 кој има просечни 132.000 km на километражата и е 15-16 години стар.
Volvo V50
Ако барате малку повеќе простор, V50 е одличен кандидат. Шведскиот производител е познат по својата цврста конструкција, високо ниво на безбедност и атрактивен дизајн. V50 беше караван верзија на S40 која се произведуваше од 2004 до 2012 година.
Моторите стартуваа со 100 КС. Од страната на дизелот се работи за 1,6-литарски мотор со 109 КС, додека бензинецот има 1,6-литарски мотор со 100 КС. Опциите вклучуваат 2.0-литарски дизел со 136 КС и 2.0-литарски бензинец со 145 КС. Во TUV, речиси секој дел од тестот има највисоки оценки.
За просечна цена од 4.969 евра, добивате V50 кој има просечни 213.000 km на километражата и е стар помеѓу 14 и 15 години.
Опел Агила
Opel Agila е во основа поевтина А-класа. Добро одржуваните примери имаат добра репутација и релативно мала километража. Agila е лесна и агилна и нуди доволно простор за најмногу четири лица.
Најзастапени се 1,2-литарски бензински мотори со четири цилиндри, моќност до 86 КС. Моделите по редизајнот во 2010 година имаат 94 КС. Ако перформансите не ви се фактор, опција е и 1.0-литарскиот трицилиндарец со 65 КС.
Имаше и дизел, но условно се препорачува и ретко.
Проблеми со суспензијата и пружините се пријавуваат со години, а се забележува и губење на моторното масло. За просечна цена од 4.116 евра ќе добиете Агила која има просечни 105.000 км на часовникот и е просечно стара 15 години.
Ауди А2
Малку постара, но се поспецијална и кул. И, ако барате нешто што навистина троши малку, тука е 1.2 TDI со 61 КС со три цилиндри. Има и 1,4-литарски дизел, кој беше достапен во варијанти со 75 и 90 КС. За жал, моделите на дизел повеќе не се доволно урбани за некои еколошки зони. Остатокот од понудата вклучува два бензински мотори (1,4 и 1,6) од 75 КС и 110 КС. Обрнете најмногу внимание на сопирачките и суспензијата. Покрај тоа, квалитетот на изградбата е солиден. Најстарите примероци на малиот автомобил се произведени во периодот од 1999 до 2005 година. За просечна цена од 4.907 евра се добива А2 со просечни 185.000 километри, што, сепак, е стар околу 20 години.
Зошто е важно од каде сте го увезле половниот автомобил? Не е исто дали е од Италија или Германија, а од Шведска, никако.