Шантану Нарајен (59), извршен директор на Adobe.Inc, е еден од лидерите во светот на технологијата со најдолг мандат. Тој го надгледуваше тимот на Adobe повеќе од 15 години и се вели дека е незаменлив во секоја смисла.
Не е вообичаена појава во експанзијата на софтверските компании и нивните производи, еден човек да е толку долго на водечка позиција и во ера на невидени иновации предводени од вештачката интелигенција. Adobe.Inc сè уште е лидер во софтверската индустрија благодарение на своите производи (Photoshop, Illustrator, Acrobat, PDF, InDesign, Premiere Pro), но и алатките и програмите за обработка на податоци што ги користат продавачите и брендовите.
Актуелно и најголемо
Темата за која љубопитно се пишуваше во последните месеци е најголемото купување на Adobe.Inc до сега – оваа година беше најавено потпишувањето на договорот за купување на платформата Figma што ја користат дизајнерите и програмерите. Ова е брзорастечки конкурент за кој Adobe.Inc ќе плати 20 милијарди долари.
Целиот процес на купување го води и надгледува извршниот директор Шантану Нарајен. Како искусен режисер со ценет мандат, соговорниците на Нарајен често прашуваат за новите ИТ трендови, прогнозите за иднината, но и за навигација на големи бранови на технолошки иновации. Како Нарајен се прилагодува и го води својот тим?
„Секогаш се прашувам – „Дали гледам зад аголот добро и доволно далеку?“ или „Како да знам дека нашата стратегија е добра?“ Ова се безвременски прашања и ги окупираа сите лидери во последниве години“, им одговори тој на новинарите од The Wall Street Journal.
Друго прашање што го постави Нарајен е прашањето за приоритетите – дали денес приоритетите се поставуваат правилно и соодветно?
„До пред неколку години задачата беше раст по секоја цена, а сега приоритет е рамнотежата меѓу растот и профитабилноста. Во Adobe тоа го правиме од самиот почеток“, рече Нарајен, кој е на чело на оваа софтверска компанија од 2007 година, пишува Бонитет.рс.
Совет за лидери
За сите лидери кои сакаат долговечност, како извршен директор на гигант како Adobe.Inc, Нарајен препорача:
„Ако не го сакате она што го работите, нема шанси да ја извршите вашата улога правилно“. Го сакам тоа што го работам и имам други страсти. Тоа ми го овозможува долговечноста што ја живеам. Освен тоа, немам поим што би правел ако не го правам ова“.
Извор: biznisinfo.mk