Некои луѓе обезбедуваат инвестиции за својот стартап со помош на добро организирани кампањи и презентации, а Брајан Чески и неговите двајца колеги, ко-основачи на Airbnb, го направија тоа со помош на кутија житарки вредна 40 долари.
Кога Чески и неговите колеги ја основаа компанијата во 2008 година, инвеститорите беа скептични за идејата дека луѓето ќе бидат подготвени да пуштат странци во нивните домови за ноќевање. Откако беше одбиено од голем број инвеститори, триото се сврте кон своите клиенти за да собере пари.
За време на конвенцијата на Демократската партија на САД во 2008 година, тие купија генерички кутии за житарки и на нив залепија илустрација на Барак Обама, актуелниот претседателски кандидат.
Тие решија на гостите да им ја понудат оваа специјално дизајнирана кутија со житарки како опција за појадок во собата, наплаќајќи им близу 40 долари. Снегулките брзо станаа хит и продадоа повеќе од 1.000 кутии, со што се собраа повеќе од 30.000 долари за развој на компанијата.
Како што претседателските кампањи добиваа на интензитет, тие ги искористија своите дизајнерски вештини за да развијат кутии за житарки со темата на Обама и Мекејн, со привлечни наслови: “Obama O’s: The Breakfast of Change” and “Capn’ McCains: A Maverick in Every Bite.”
Овој потег ги сврте работите за нив, пренесува CNBC. Инвеститорите одеднаш ги забележаа.
– Ако можете да ги убедите луѓето да платат 40 долари за кутија житарки, можеби, но само можеби можете и да ги убедите да живеат едни со други – им рекол еден инвеститор.
Патем, името Airbnb е мешавина од типот на угостителски објекти „bed & breakfast“ и „air bed“, односно кревет на надувување. Така се роди компанијата. Основачите за време на популарната конференција во Сан Франциско сфатија дека постоечките традиционални сместувања се полни и дека тоа претставува деловна можност.
Оваа компанија заработува од провизијата што ја зема од секоја трансакција.
Платформата за изнајмување сместувачки капацитети Airbnb минатата година објави дека планира да ги пушти своите вработени да живеат и да работат каде сакаат, додека другите компании се обидуваат да ги вратат своите работници во канцеларијата по пандемијата.
Брајан Чески, извршен директор и ко-основач на компанијата, го откри овој потег минатата година на Твитер.
Извор: biznisinfo.mk