Клучен елемент при вработувањето е поврзаноста, но тоа е нешто што кандидатите често го занемаруваат за време на процесот на интервју. Една од причините за тоа е што е природно описот на работното место или прашањата на работодавачот да се сфати реално и едноставно да се одговори на нивните прашања, пишува Businessinsider.
Сепак, според Брендон Саутерн, кој работел како шеф на аналитика за големите светски компании како што се eBay и Amazon, за да се вработите, потребно е повеќе од искуство. Вие и вашето искуство мора да бидете што е можно порелевантни за работата за која аплицирате. Проблемот е што информациите што ви овозможуваат да бидете поврзани не секогаш се објавуваат во јавноста.
Во најчестото сценарио, кандидатот гледа на оглас за работа, гледа дека има неколку основни и посакувани квалификации кои се потребни. Кандидатот потоа аплицира за работното место и ако има среќа да го контактира регрутерот, кандидатот ќе има 30-минутно интервју со регрутерот за да разговара за позицијата.
За време на интервјуто, кандидатот ќе се обиде да се претстави во најдобро можно светло, а работодавачот исто така ќе сака добро да се претстави себеси и својата компанија, а во исто време ќе го оценува кандидатот кој ќе има можност да поставува одредени прашања на крај на интервјуто. За жал, повеќето кандидати или не поставуваат прашања или поставуваат прашања што нема да им помогнат во процесот на вработување.
Кандидатите често поставуваат прашања за надоместокот, корпоративна култура, далечински работи или зошто позицијата е отворена. Но, ретко кој кандидат поставува прашања за деталите за работната средина. Ова е клучен пропуст бидејќи без дополнителни детали, кандидатот остава поврзаноста со работата да се покаже во текот на остатокот од процесот на интервју.
Препорачан пристап
Она што требаше да го направите е да дадете одговори кои исто така ќе се однесуваат директно на работодавецот што го интервјуира, оставајќи го да се чувствува како да сте совршено погодни за улогата.
Затоа треба однапред да соберете што е можно повеќе информации за бизнисот, тимот, околината, технологијата, предизвиците и зошто тие предизвици се важни за бизнисот. Ова бара од вас проактивно да дојдете на повикот за вработување со овие прашања и, доколку е потребно, да закажете следно интервју за да поставите дополнителни прашања.
За време на интервјуто, вашата цел е да го запознаете бизнисот што е можно повеќе, речиси до точка каде што можете да визуелизирате како е да се биде таму денес. Откако ќе ги имате овие информации и јасна слика за предизвикот и околината, ќе можете да ги приспособите вашите одговори и да ги користите одговорите кои можат да помогнат за време на интервјуто.
Ако интервјуто за работа го третирате како мисија за откривање факти, ќе бидете подготвени да ги дадете најдобрите одговори. Ова ќе ги зголеми вашите шанси за успех за време на процесот на интервју. Без овие информации, го оставате на случајноста, надевајќи се дека работодавецот ќе одлучи дали сте добар кандидат за работата, што, забележува Southern, никогаш не е добра стратегија.
Извор: biznisinfo.mk