Сите големи дела и патенти произлегоа од силните потреби на нивните пронаоѓачи, од проблем што ги мачеше или од големите љубови и хобија. Ретко кој иноватор бил воден од пари или слава или насловната страница на Форбс.
Приказната за потеклото на Зум е токму една од поинспиративните бидејќи ја започна љубовта на двајца млади луѓе кои додека студирале во Кина, со воз биле оддалечени десет часа еден од друг.
Ерик Јуан, основачот на апликацијата Zoom, е еден од овие двајца љубовници, кој смислувал начин да ја види својата девојка секој ден. Тој за Форбс раскажал за младешкиот проблем што го мачел: „Фантазирав да ја гледам почесто и замислував колку би било фантастично да има некој уред на кој можам да ја видам и слушнам со само еден клик. Тогаш имавме 17 и 18 години“.
Во Америка од десетти пат
Ерик Јуан студирал применета математика и избирал предмети за компјутерски апликации. Магистрирал на Геолошкиот факултет во Пекинг и живеел и таму.
Посетата на Јапонија беше пресвртница во животот на Ерик. Како дел од обуката на која учествуваше, Бил Гејтс одржа предавање и тоа беше голема инспирација и поттик за Ерик, како што изјави за Форбс. Две години подоцна, тој пристигна во Силиконската долина, но дури откако властите го одбија девет пати за американска виза. Меѓу другото, причината беше слабиот англиски јазик на г-дин Јуан.
Првите денови во Америка значеа работа за WebEx, компанија за мрежно поврзување со конференции, а Ерик беше меѓу првите вработени. Cisco Systems ги купи во 2007 година. Како потпретседател на инженерскиот сектор, четири години подоцна тој го претстави својот проект за телефони (систем за видео конференции погодни за паметни телефони) пред менаџментот на компанијата. Проектот беше одбиен. Ерик Јуан ја спакувал содржината на своето биро и ја напуштил работата. Тој ја основал Zoom Video Communications.
За Форбс и Фајненшл Тајмс, Ерик изјавил дека Циско згрешил бидејќи во тој период развивале социјални мрежи. „Три години откако се откажав, сфатија дека сум во право“, рече Ерик. Пари за толку голем проект како што е Зум, Ерик позајми од пријатели, не можеше да најде инвеститори. „Добив одговори дека пазарот е пренатрупан, дека видео конференциите е завршена“, изјави тој за Фајненшл Тајмс.
Во април 2019 година, Зум стана јавно тргувана компанија, а Ерик Јуан стана милијардер. Благодарение на пандемијата „Ковид-19“, „Зум“ доживеа експанзија и за помалку од 18 месеци, 300 милиони луѓе го користеа дневно. Преведено во минути, три и пол трилиони минути се трошеа годишно на Zoom.
Конечно со децата
Денес, како еден од најуспешните бизнисмени и милијардери, Ерик Јуан го започна својот проект поради љубовта и желбата да поминува повеќе време со својата девојка, а денес го користи за да помине што повеќе време со своите деца. Како што почна, така продолжува.
Извор: biznisinfo.mk