Италијанската Calzedonia Group го менува своето име во Oniverse со цел да означи отстапување од традиционалниот фокус на модата, објави компанијата.
Станува збор за стратешки потег за групата основана од Сандро Веронези во Верона во 1986 година, а го најави неговиот син Матео Веронези, член на управниот одбор на компанијата која минатата година (2022) оствари приход од 3,047 милијарди евра, 21,6 отсто. повеќе од претходната година.
Во август оваа година, компанијата купи мнозински удел од 60 отсто од бродоградилиштето Cantiere del Pardo („CdP“), специјализирано за производство на едрење и моторни јахти, од фондот Wise Equity. Претходно тие зачекорија во бизнисот со вино инвестирајќи во брендот Signorvino.
Сега под името на поранешната групација Calzedonia, посочува италијанската новинска агенција Il Sole 24, сака да ја задржи автономијата на секој бренд, додека со новото име групата сака да покаже дека, покрај долната облека, костими за капење, чорапи, хеланки и венчаници, сега зачекорија во луксузна бродоградба, храна и пијалоци. Продавниците на модни брендови познати на домашните потрошувачи, како што се самата Calzedonia, Intimissimi, Tezenis и други, нема да се променат.
Зошто Oniverse?
Oniverse е избран како збор кој го симболизира универзумот, но интересно е како основачот на Калзедонија го искористил за да го исткае своето, односно името на неговото семејство во новото име. Во исто време, Oniverse е анаграм на презимето Veronesi.
„Сакаме секој производ да се истакне сам за себе, а притоа да остане дел од Групацијата. Oniverse го дефинира токму тоа единство на слободни ентитети: хетерогена организација, секој елемент со своја различна структура, но дел од истиот проект“, рече Матео Веронези во изјавата за медиумите.