Ако ве збунуваат овие етикети при изборот на парфем, еве за што се работи и како да го купите најдолготрајниот мирис.
Секој парфем има етикети EDT и EDP, кои доволно зборуваат за квалитетот на мирисот. Разликата во етикетите е важна, а тие се всушност кратенки на имињата за парфем, Eau de Parfum (EDP) и за тоалетна вода, Eau de Toilette (EDT).
Ознаките се разликуваат помеѓу тоалетна и парфимираната вода, кои се разликуваат по концентрацијата на мирисот. Многу луѓе не ги поврзуваат овие етикети со тоа, а иако е јасно дека парфемот е поинтензивен, и следните бројки кажуваат многу за него.
Како што објасни експертот за парфеми Мери Валас, во тоалетната вода концентрацијата на мирис е помеѓу 8 и 12 проценти, додека во парфемираната вода концентрацијата е помеѓу 12 и 18 проценти. Таа додаде дека оваа концентрација може да варира од бренд до бренд, но без разлика на точната бројка, концентрацијата на мирисот секогаш ќе биде поголема кај парфемите.
Појаката концентрација значи подолго траење на мирисот и поголема ароматичност
Мери Валас објаснува дека тоалетната вода е често поблага и посвежа, додека тоалетната вода е подолготрајна и побогата. Таа ja препорачува тоалетна вода за дневни пригоди, додека парфемите, според неа, се резервирани за вечерните и специјалните прилики. Треба да се земе предвид температурата, како и годишното време. Тоалетната вода е посоодветна за влажна клима, додека парфимирана вода е посоодветна за постудено време.
Вашиот омилен мирис треба да го следи вашиот животен стил, време од годината и прилика.