Сината боја подобро се гледа во магла и е повидлива при силна сончева светлина.
Тоа што имаме сини предупредувачки светла на возилата на полицијата, противпожарната и брзата помош, што е изум на нацистите, пишува швајцарскиот весник Blick. Основната идеја е дека синото поле се шири во атмосферата и затоа е јасно видливо одблизу.
Сепак, големата предност беше што бојата беше потешко да се види од авионот. Оние кои со митралези би пукале се што се движи по земјата. Затоа Германија веќе се префрли од црвено на сино предупредувачки светла во 1933 година. Очигледно, тогаш веќе се подготвуваше влез во војните.
За време на Втората светска војна, други земји ја следеа оваа теорија за затемнување. По војната сината боја остана и во 50-тите години стана позната низ Европа како боја за предупредувачки светла, пишува ХАК.
Црвената е боја на опасност и затоа најпрвин се користела во возовите, а подоцна и во автомобилите како задно светло и како предупредувачко светло.
Токму затоа сината боја се издвојува во морето на црвените светла во секојдневниот сообраќај. Бојата речиси и не се појавува во природата околу патиштата и затоа веднаш се истакнува. Исто така, подобро се гледа во магла и повидливо при силна сончева светлина.
Во многу земји, како што се САД, црвената боја се претпочита за возила за итни случаи, и покрај резултатите од неколку студии кои препорачуваат сина боја. Црвената понекогаш се користи како втора боја во Европа, на пример во Унгарија.
Ротирачките светла се појавија во 40-тите години, за да привлечат внимание во сообраќајот. Од 80-тите се појавија блицови и двојни трепкања. Голема предност е тоа што не бара подвижни делови.
Денес се користи ЛЕД технологија која е толку силна што има ноќен режим за да спречи заслепување на луѓето.