За време на лансирањето на новата рута до Сиднеј кон крајот на ноември, извршниот директор на Туркиш ерлајнс рече дека некои од нејзините 15 авиони Ербас А350-1000 ќе бидат реконфигурирани за нонстоп линии во Австралија.
Авионот би бил нова верзија на 322-тонскиот MTOV. Конкретните детали (точен капацитет, распоред, стапување во употреба, колку авиони ќе ја имаат оваа „австралиска“ конфигурација итн.) не се познати, но веројатно ќе има околу 270 седишта, пишува Симпл Флајинг.
Сиднеј, Мелбурн, Бризбејн и Перт најверојатно ќе имаат директни летови до Истанбул. Извршниот директор на превозникот, исто така, рече дека Окленд е планиран.
Ако се случат летови од Окленд, тоа би станало новата најдолга нонстоп рута во светот. Дури и со различен капацитет и премиум распоред, долгото растојание веројатно ќе значи дека нема да го носи товарот.
На основа на Great Circle, тој би го победил актуелниот најдолг нонстоп сервис, Сингапур – Њујорк ЏФК, за околу 11%. Во двете насоки би поминал 17.070 километри.
Летовите на Qatar Airways помеѓу Окленд и Доха траат приближно 16 часа и 30 минути. Како такви, летовите Окленд-Истанбул може да траат до 20 часа.