RedNote, кинеската апликација за социјални медиуми, забележа значителен пораст на американските корисници по забраната на TikTok. Во само два дена, оваа платформа привлече повеќе од 700.000 нови корисници, поставувајќи рекорд во преземања.
RedNote, кинеската апликација за социјални медиуми, забележа значителен пораст на американските корисници по забраната на TikTok. Во само два дена, оваа платформа привлече повеќе од 700.000 нови корисници, поставувајќи рекорд во преземања.
Неколку дена пред официјалното исклучување на TikTok во САД, корисниците масовно бараат алтернативи. Една од платформите што најмногу профитира од ваквиот тренд е токму RedNote, која оваа недела стана најпреземана апликација во земјата.
Од почетокот на 2023 година, преземањата на RedNote се зголемени за неверојатни 200% во споредба со претходната година, што укажува на растечката потрага по алтернативи меѓу корисниците на социјалните мрежи.
Додека RedNote бележи огромен успех, другата најпопуларна апликација, Lemon8, се соочува со неизвесна иднина поради тоа што е сопственост на ByteDance, истата компанија што го поседува TikTok.
Со растечката популарност, RedNote најавува воведување на нови алатки и функционалности за да ги задржи новопристигнатите корисници и да го зацврсти своето место на пазарот.