Со зголемување на искуството во возење се стекнуваат повеќе различни навики кои за жал не се секогаш добри. Дури, доколку шоферот е поискусен, толку повеќе е потешко да се ослободи од навиките.
Затоа, одлучивме да ви опишеме неколку лоши навики кои ги имаат шоферите и како да ги одбегнете предвремените дефекти, а со тоа и непотребните трошоци.
Не форсирајте ладен мотор на многу вртежи
На повеќето модерни мотори не им треба загревање. Но вреди да се запамти дека додека стрелката не се подигне на работна температура, не можете да стиснете на повеќе од 2 илјади вртежи.
Не ги игнорирајте неприродните звуци!
Мала гребнатинка, невообичаен звук – ова е сигнал за некој вид на дефект. Многумина ги игнорираат таквите звуци, а како резултат на тоа, нешто непријатно се случува со автомобилот, токму во неповолен момент. Ако машината произведува неприродни звуци, потребно е да извршите дијагностика за да го решите проблемот.
Не ја користете рачната кочница непотребно!
Доколку го ставите автомобилот со автоматски менувач на рампа, сите оптеретувања се пресметуваат со заклучување на менувачот на излезната оска.
За да можете успешно да паркирате на падина, држете ја педалата од сопирачката со нога, а потоа префрлете го менувачот во режим на паркирање, кренете ја рачната сопирачка и дури потоа полека пуштете ја педалата на сопирачката.
Додека возите во косина – не го држите стапалото на кочница
Многумина ја стискаат кочницата додека се придвижуваат и се приготвуваат за кочење во било кој момент. Тоа доведува до прегревање на системот за кочење и абење на кочните плочи и дискови. Наместо тоа, преминете на понизок степен на пренос за да дојдете до кочниците на моторот.
Не се потпирајте постојано на менувачот!
Многумина имаат навика раката постојано да ја оставаат на менувачот, како тој да е потпирач. Ова не би требало да го правите, барем затоа што на воланот треба да ги држите двете раце. Од таквото постојано оптеретување во кутијата, синхронизаторите со запчаниците се помешуваат со што се влошува степенот на пренос.
Не го полнете резервоарот само кога тој е речиси празен!
Кога машината е во состојба на мирување, во резервоарот се акумулираат механички нечистотии, а на дното се појавува седимент. Оваа нечистотија влегува во пумпата за гориво предизвикувајќи оштетувања.
Зимно време е потребно да се остави најмалку половина резервоар гориво за да се одбегне создавање на големи количини кондезати. Водата во резервоарот зимно време може да доведе до негова деформација и да доведе и до некои други проблеми.
Немојте да кочите премногу често!
Обратете внимание на далечината и придвижувајте се согласно брзината на протокот – ова е основното правило кое се учи во школите. Но, доколку постојано успорувате, во тој случај бидете подготвени за кусо време да ги смените кочните плочки и дискови. За да одбегнете непријатни ситуации на пат, потребно е навремено да извршите замена на цревата за кочење и следете го нивото на глицеринот.