Повеќето луѓе во вакви ситуации се обидуваат да остават добар впечаток со преголема љубезност: насмевки, смеа, комплименти. Но, токму ваквиот пристап често делува неискрено и има контраефект.
Проблемот со „преголемата љубезност“
Луѓето лесно препознаваат кога некој ја прикрива својата непријатност. Вештачките насмевки и несоодветните комплименти можат да остават впечаток на неавтентичност. Наместо да градат доверба, ваквите интеракции често предизвикуваат сомнеж и непријатност, пишува CNBC Make It.
Како да се промени културата на преголема љубезност?
Преиспитајте ги нормите
Запрашајте се: Дали навистина сите ја посакуваат ваквата култура или едноставно следат туѓ пример? Ако никој не го доведува во прашање ваквото однесување, сите автоматски ќе го прифаќаат. Предложете поинаков пристап, како на пример конкретни коментари за тоа што било добро во презентацијата, а што може да се подобри.
Бидете конкретни на работа
Наместо општи коментари, фокусирајте се на конкретни однесувања. Наместо да кажете „досадна презентација“, речете „имаше премногу стручни термини“. Истото важи и за пофалбите – што се попрецизни, толку се покорисни.
Почнете полека
Ако искреноста не ви доаѓа природно во деловна средина, започнете со безопасни теми. Вежбајте култура на повратна информација со мали работи, како предлози за заеднички простории, пред да преминете на посериозни теми.
Промената на културата бара време. Но кога искреноста ќе стане новата норма, тимовите стануваат поотворени, поефикасни и односите меѓу колегите стануваат поздрави.
Извор: bizlife.rs
