Ова укажува дека според законот во тие ситуации не смеете да комбинирате со летни гуми.
Длабочината на шарата, односно шарата на гумите мора да биде најмалку 4 mm, но се препорачува да ги замените гумите пред тоа да се случи. Гумите постари од пет години мора детално да се проверуваат еднаш годишно, додека гумите со ознака „М+С“ се сметаат за зимски гуми и можат да се користат во наведениот период.
Разликата помеѓу летните и зимските гуми е позната по нивниот состав. Летните гуми се поотпорни на високи температури, додека зимските се направени од материјал кој е поотпорен на ниски температури.
На температура под 7 степени, летните гуми ја губат својата најважна карактеристика – доброто држење. Нивното растојание за сопирање при сопирање е до двапати подолго од вообичаената патека што ја оставаат зимските гуми. Разликата помеѓу летните и зимските гуми е исто така во длабочината на шарата. Имајте предвид дека зимските гуми се подобри за употреба дури и кога патиштата се суви, ако температурите се пониски од седум степени, како и дека конструкцијата на металниот „костур“ на зимските гуми е тврда и поотпорна на механички удари.
За „улогата“ на соодветните гуми во безбедноста во сообраќајот говори и тоа што месечно во просек по четири лица умираат, а 80 се повредени поради лизгавиот коловоз поради временските услови во зимскиот период од годината.
Согласно Законот за безбедност на сообраќајот на патиштата, возачот е должен да поседува зимска опрема во патниот сообраќај и да ја користи на пропишан начин, во спротивно е предвидена глоба.
извор: kurir.mk

.jpg)